niedziela, 11 listopada 2012

Witajcie!

Każda z Nas wie,że chude jest piękne! Przedstawię Wam w skrócie moją historię:
W wieku 10 lat miałam ok. 130 cm wzrostu (max. 134). Moja waga wahała się między 35-38 kg. Dla tak niskiej osoby to dużo, za dużo. Zaczęłam stosować ''dietę'' chociaż nie wiem czy można ją tak nazwać. Wyglądała ona tak:
Śniadanie (6:30)-Parówki, jajecznica, płatki na mleku (jednym słowem to co zwykle)
Obiad I (12:15)- Obiad w szkole to co było to jadłam (oczywiście mało)
Obiad II (17:30)- Tego ''obiadu'' nie chciałam jeść jednak moi rodzice mnie zmuszali
Kolacja (20:00)-Nic lub np. jogurt

Wiem,że możecie powiedzieć,że to nie dieta, ale zadziałała, ponieważ schudłam ok. 7 kg. Dla mnie to był lekki wyczyn, ponieważ na co dzień jadłam co chwilę i w nie pohamowanej ilości. Byłam z siebie dumna, ponieważ moja waga po tej ''diecie'' wskazywała 29-31 kg. Niestety jakiś czas temu zaczęłam jeść prawie ''normalnie'' i znów trochę przytyłam. Chcę to koniecznie zrzucić, ale jednocześnie zdrowo, szybko i tak, aby mało to zmieniło w  moim codziennym życiu. Oczywiście urosłam prawie 10 cm, bo teraz mam 140 cm.

Nie chcę Was zanudzać... Dietę zaczynam od jutro będę ją powoli wprowadzać ograniczę wszystko i już. Jeszcze na koniec mam dla Was kilka thinspirujących zdjęć. Trzymajcie się cieplutko i chudziutko.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz