sobota, 4 maja 2013

Jak ja kocham mój rower...

Czesio!
Jak tam u Was idzie dietka? U mnie bardzo dobrze. Mój bilans wygląda następująco:

Godzina * Danie/Potrawa               * Kalorie
*************************************************
07:00 * Płatki owsiane                 * 100
10:20 * Jajecznica                      * 110
16:00 * Lazania                         *130
19:00 * Kopytka+pomidor           *140
---------------------------------------------------------------
Razem: 480 kcal / zamierzone: 900 kcal (-420 kcal)

Do tego przejechałam dzisiaj 2h na rowerze. Było dość fajnie. Przyjemnie mi się ćwiczyło, hehe =D
Zapraszam na bloga z thinspirującymi fotkami:

Trzymajcie się cieplutko i chudziutko! Papacie!

3 komentarze:

  1. Wiem że może to nie jest odpowiednie pytanie ale mogę sie dowiedzieć ile masz lat i wzrostu?
    Bilans masz na prawdę świetny. Taak ślub to naprawdę wielka motywacja. Do tego coraz więcej dziewczyn sie u nas odchudza i naprawdę potrafią dojść do ładnych kg. Tyle że przeważnie rodzice nie potrzebnie sie martwią...

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.
    Ja też jestem ciekawa, ile masz wzrostu i lat?
    Kochana, jak dojdziesz do 25 kg to Ciebie widać nie będzie... Wiem, że liczysz na inne komentarze, ale miałam praktyki w dziecięcym szpitalu psychiatrycznym, były tam anorektyczki na terapii... Wiesz jaka ciężka jest terapia? Proszę Cię, dbaj o siebie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno zadbam :D Ja jestem dosyć niska i uważam, że waga (27 kg) będzie dla mnie odpowiednia :D

      Usuń