czwartek, 1 stycznia 2015

#003 Nowy Rok 2015!

Cześć moi kochani!
Dzisiaj tak na szybko - wiecie, wczorajszy sylwester daje o sobie znać =D.
Mimo, że w poprzednim poście składałam już Wam życzenia noworoczne to mimo wszystko jeszcze raz życzę NAM: Szczęśliwego Nowego 2015 Roku!
BILANS 01-01-2015
Śniadanie: 1/2 szklanki mleka 2% ( 59 kcal)
                  30g płatków Nesquik ( 114 kcal)
II śniadanie: 1 porcja zupy kalafiorowej ( 108 kcal )
Obiad: 3/4 plastra karkówki (175kcal)
            1 kulka ziemniaków ( 33 kcal)
            4 łyżki sosu pieczeniowego ( 15 kcal)
Podwieczorek: 1 gałka lodów czekoladowych ( 123 kcal)
Kolacja: 1x mała porcja sałatki z kurczakiem ( 116 kcal)
-----------------------
Razem 743 kcal
Oczywiście w ciągu dnia zdarzyły mi się jakieś pojedyncze słodkości, ale to po sylwestrowe dochodzenie do siebie. Jedzenie bardzo niezdrowe, dieta nie zbilansowana, ale obiecuję poprawę! Na śniadanie wybiorę coś zdrowszego, obiad będzie zapewne zupą, kolacja jakaś białkowa. Dopiero (po przerwie) wkraczam znowu do bardziej zdrowego trybu życia i muszę się zaopatrzyć w odpowiednie składniki. Z ćwiczeń zrobiłam 8 dzień A6W.

TRZYMAJCIE SIĘ CIEPLUTKO I CHUDZIUTKO!
Do zobaczonka!
~M.~

4 komentarze:

  1. Powodzenia w Nowym Roku! Życzę Ci, abyś spełniła wszystkie swoje marzenia i osiągnęła wyznaczone cele. Trzymaj się ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia i zapraszam do mnie na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak malutko ale nie najgorzej.
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyrobisz się, ja też mam ochotę na słodycze ale zamieniam je wodą albo gorzką herbatą :) Powodzenia ! ♥

    OdpowiedzUsuń