niedziela, 7 kwietnia 2013

13-14 dzień diety...

Hejka laseczki!
Jak tam? U mnie w miarę ok., ponieważ jestem strasznie ,,najarana'' jutrzejszą dietą. Kupiłam chudy twaróg, brokuły, jogurty naturalne 0% itp. W mojej diecie nie można mi jeść owoców, ani żadnych cukrów, ale nie wiem czy tak wytrzymam. Na jutro do szkoły biorę wodę, jednak jeżeli będę czuła się po jakimś czasie osłabiona zamiast wody będę piła Kubusie Play'e. Mój jadłospis na jutro wygląda tak:

Godzina *  Danie/Potrawa                *   Kalorie
*************************************************
06:30     *  Jajko na twardo x2            *   150
11:30     *  Jogurt 0%                          *   100
17:30     *  Kurczak  1/2                      *  150
20:00     *  Jogurt 0%                          *   100
---------------------------------------------------------------
Razem: 500 kcal / zamierzone: 800 kcal (-300 kcal)

Mam nadzieję, że to i tylko to. Kurczaka zjem pół piersi smażonej bez panierki =)
Jutro muszę mieć zapisany na kartce w dzienniku jadłospis, aby nic nie poprzekręcać. Jak już powiedziałam: KONIEC z głodówkami. One tylko niszczą metabolizm. Jeżeli na tej diecie uda mi się schudnąć to będę mega szczęśliwa. Mam na to ok. 11 tygodni, ponieważ zostało mi 82 dni, czyli 2 miesiące i 21 dni =)
Jak obiecałam założyłam bloga z thispiracjami. Oto on:

Zapraszam!
Trzymajcie się cieplutko i chudziutko, kotki! Buziaki!!!

2 komentarze:

  1. Zapraszam do subskrybowania i czytania mojego bloga pro ana :) http://jenny00prize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wierze że uda ci sie dojść do celu :)
    Numer gg podałam ci :D A jaką diete stosujesz? Poprostu jesz mniej i unikasz cukrów? Bo spodobała mi sie :P

    OdpowiedzUsuń