poniedziałek, 8 kwietnia 2013

15 dzień diety...

Siemka!
Jak idzie Wasza dieta? U mnie pierwszy dzień Soutch Beach i idzie mi świetnie. Oto mój dzisiejszy bilansik:

Godzina * Danie/Potrawa          * Kalorie
*************************************************
06:30 * Twaróg chudy                * 130
11:30 * Jogurt 0%                      * 100
17:00 * Kurczak 1/2                    * 150
20:00 * Mozzarella+pomidorki       * 65+10
---------------------------------------------------------------
Razem: 425 kcal / zamierzone: 800 kcal (-375 kcal)

Do tego zrobiłam zestaw ćwiczeń z Ewą Chodakowską. Endorfiny rozsadzają mnie, więc jestem na maxa 

naładowana pozytywną energią. Uśmiech aż sam pokazuje mi się na twarzy =)
Zapraszam na bloga z thispiracjami:

Trzymajcie się cieplutko i chudziutko! Paa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz