wtorek, 2 kwietnia 2013

9 dzień diety...

Dzisiejszy bilans wygląda tak:
Śniadanie: Jajecznica 130 kcal
Lunch: Jajko gotowane na twardo (x2) 180 kcal
Obiad: Banan 100 kcal
----------------------------
Razem: 410 kcal

Nieźle mi dzisiaj poszło. Wypiłam dzisiaj ok. 1,5 litra wody, więc jak na mnie to całkiem sporo =) Do tego 25 min. biegania na bieżni, czyli spalone ok. 100 (?) kcal. Do tego trochę potańczyłam, pobiegałam na dworze z psem. Założyłam dzisiaj konto na slimeo.pl co na pewno mi bardzo pomoże w odchudzaniu.
Z tego co wyliczyłam potrzebuję ok. 900-1000 kcal dziennie, więc sądzę, że te 600-700 kcal będzie zadowalające. Moje BMI jest niskie (15,0-15,2), ale nadal wydaje mi się, że może być mniej...
(Jeżeli coś mi się jeszcze przypomni to dopiszę)
Oto moje postanowienia:
  1. Nie ma głodówek.
  2. Codziennie ćwiczę.
  3. Staram się pić min. 1 litr wody dziennie.
  4. Jem często, ale mało.
  5. Staram się jeść zdrowo.
  6. Pilnuję się.
  7. Piszę bloga.
  8. Nie jem słodyczy.
  9. Przestrzegam diety.
  10. Jem według planu.
Trzymajcie się cieplutko i chudziutko! Pa!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz